ISO 10002 – Certifikace systému řízení vyřizování reklamací a stížností

Certifikace dle standardu ISO 10002 poskytuje návod na proces vyřizování reklamací a stížností, který zahrnuje plánování, návrh a celkový proces vyřizování reklamací a stížností v rámci celé organizace.

Manipulační proces stížnosti je vhodný pro použití jako jeden z procesů celkového systému řízení kvality.

Standard ISO 10002 je relevantní pro každou organizaci, která chce překročit očekávání zákazníků, základním předpokladem pro podniky všech typů a velikostí, ať už v soukromé, veřejné nebo neziskové správě a bez ohledu na velikost, povahu činnosti. Nemocnice, zdravotní péče, obchodní, výrobní, servisní společnosti.

Přínosy certifikace dle ISO 10002:

  • schopnost udržet si loajalitu zákazníků
  • konzistentní proces zvládnout zákazníky a jejich reklamace a stížnosti
  • je základem pro neustálé zlepšování

Certifikovaná firma se může ve svých propagačních materiálech prezentovat jako držitel certifikátu a zdarma užívat logo URS certifikace.

V případě zájmu o konkrétní nabídku můžete využít náš detailní poptávkový formulář.

Rychlý kontakt
Ověření platnosti certifikace
United Registrar of Systems Czech s.r.o.
PSN House, Argentinská 286/38
170 00 Praha 7
Česká republika
 

Please select ...

Certification of Systems
www.urs-certification.co.uk

Certification of Persons
www.urs-persons.co.uk

Certification of Products
www.urs-products.com

Inspection and Revision
www.urs-inspection.co.uk

Insurance
www.urs-insurance.co.uk

×
Naše stránky využívají cookies. Seznam cookies a jejich vymazání lze provést v nastavení prohlížeče. Souhlasím, zavřít upozornění.